Subvencions atorgades per l'Ajuntament de Barcelona

Detall de les subvencions atorgades per l'Ajuntament de Barcelona (exceptuant les subvencions gestionades per Barcelona Activa), l'Institut de Cultura de Barcelona, l'Institut Municipal Barcelona Esports, l'Institut Municipal d'Educació, l'Institut Municipal de Mercats, l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, l'Institut Municipal de Serveis Socials, l'Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida i l'Institut Municipal d'Hisenda, per a les quals s’ha realitzat pagaments l’any 2019 i següents.

Per veure les subvencions atorgades per l’Ajuntament de Barcelona (subvencions gestionades per Barcelona Activa), l’Institut Municipal de Parcs i Jardins, l’Institut Municipal de l'Habitatge i la Rehabilitació, l’Institut Municipal d'Urbanisme i la Fundació Mies van der Röhe, així com aquelles que atorguen els consorcis, fundacions i associacions vinculats a l'Ajuntament, podeu consultar: Relació de subvencions atorgades per ens participats de l'Ajuntament de Barcelona.

Per veure les subvencions atorgades per l’Ajuntament de Barcelona i les seves entitats dependents fins l’any 2018, podeu consultar: Relació de subvencions i transferències de l'Ajuntament de Barcelona, fins l’any 2018.

S'inclouen els pagaments vinculats a subvencions realitzats durant els darrers 5 exercicis, començant per l'exercici 2019.

Camp Descripció

01.Entitat_municipal

Entitat que atorga la subvenció

02.Organ_gestor