Detall de les subvencions atorgades per l’Ajuntament de Barcelona i les seves entitats dependents fins l’any 2018. Discontinuat en el contingut, doncs, s’ha modificat el sistema de publicació de les dades. Actualment:

Per veure les subvencions atorgades per l'Ajuntament de Barcelona (exceptuant les subvencions gestionades per Barcelona Activa), l'Institut de Cultura de Barcelona, l'Institut Municipal Barcelona Esports, l'Institut Municipal d'Educació, l'Institut Municipal de Mercats, l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, l'Institut Municipal de Serveis Socials, l'Institut Municipal del Paisatge Urbà i la Qualitat de Vida i l'Institut Municipal d'Hisenda, per a les quals s’ha realitzat pagaments l’any 2019 i següents, podeu consultar: Subvencions atorgades per l'Ajuntament de Barcelona.

Per veure les subvencions atorgades per l'Ajuntament de Barcelona (subvencions gestionades per Barcelona Activa), l'Institut Municipal de Parcs i Jardins, l’Institut Municipal de l'Habitatge i la Rehabilitació, l’Institut Municipal d'Urbanisme i la Fundació Mies van der Röhe, així com aquelles que atorguen els consorcis, fundacions i associacions vinculats a l'Ajuntament, podeu consultar: Relació de subvencions atorgades per ens participats de l'Ajuntament de Barcelona.

Títol Relació de subvencions i transferències de l'Ajuntament de Barcelona, fins l'any 2018
Més informació http://ajuntament.barcelona.cat/transparencia/ca/gestio-economica-i-administrativa#subvencions1
Font Direcció de Serveis Generals
Format Long disponible No