Les dades pubIicades són supervisades pels operadors del Centre de Gestió de la Mobilitat abans de la seva publicació. Els elements de mesura del trànsit són majoritàriament sensors instal•lats sota l'asfalt que mesuren variacions de camp magnètic provocades pel pas de masses metàliques (vehicles). Tanmateix s'utilitzen sensors amb tecnologia infrarroja i càmeres amb tractament d'imatge. La informació de cada estació detectora es tradueix a nivell de servei del tram associat de forma qualitativa (valors sense unitats, de 1 a 5) en base a uns llindars particulars, sense accés públic, definits per cada una de les estacions i en els que poden influir variables com la distància a la línia de detenció, l’amplada del carril, el tipus i característiques constructives de cada sensor,...
A partir de l'octubre del 2017, s'incorporen fitxers històrics agrupats mensualment i classificats per l'any i el mes, informació que conté el nom del recurs. La informació s'emmagatzema automàticament amb els mateixos indicadors que en el recurs a temps real, anomenat TRAMS_TRAMS, però en format .csv. Els espais temporals irregulars en els recursos històrics responen a la invariabilitat de l'estat del trànsit.
La previsualització del fitxer històric no s'habilita fins a finalitzar el mes.
OBSERVACIONS
- Els històrics del mes d'abril'20 i maig'20 no contenen informació degut a la interrupció del servei en relació a la COVID-19.
- Degut a una incidència tècnica, l'acumulat del mes de desembre de 2021 no conté informació del tram temporal 2/12 al 13/12.