Valor cadastral i mitjana dels valors unitaris dels locals habitatge. Dades de l'impost de béns immobles a gener de cada any.

Cadastre: Font estadística que conté la base de dades del Padró estadístic del Cadastre de Barcelona, i a partir del qual s'han elaborat les taules estadístiques corresponents a l'apartat del sòl de la ciutat. Els fitxers cadastrals són gestionats de forma compartida entre el Centro de Gestión Catastral i Cooperación Tributària (CGCCT) i l'Ajuntament de Barcelona per tal de poder aplicar l'impost de béns immobles (IBI).

Nota: es tracta dels sumatoris de la superfície i dels valors estimats del locals cadastrals amb ús destinació principal habitatge. A la superfície total s'hi incorpora la superfície dels espais comuns repercutible per calcular els valors dels locals. El valor cadastral s'ha calculat a partir dels seus components, els quals estan afectats per coeficients correctors.

Valor cadastral unitari: Valor cadastral que s'atorga per unitat de superfície de sòl o de sostre (normalment per hectàrea o per metre quadrat)

Mitjana dels valors cadastrals unitaris: Resultat de dividir la suma dels valors cadastrals (del sòl, de la construcció més serveis, o totals) per la seva superfície total.

06.Tipus_valor

Tipus de valor cadastra i unitari de la ciutat de Barcelona

07.Valor

Valor cadastral en milions € i en €/m2 de la ciutat de Barcelona