Nombre d'edificacions cadastrals segons nombre de locals. Dades de l'impost de béns immobles.

Nota important: Les dades publicades corresponen a 1 de gener de cada any.

Es detallen a continuació les definicions necessàries pel correcte tractament.

Edificació: aquest concepte respon a un conjunt edificat d’un o més locals als quals no cal accedir per la mateixa adreça, com és en els casos d’edificacions en parcel•les amb diferents entrades pel davant i pel darrera. S’entén per edificació l’acció i el resultat de construir un edifici de caràcter permanent, públic o privat. (Llei 39/1999 d’Ordenació de l’Edificació).

Els fitxers cadastrals són gestionats de forma compartida entre el Centro de Gestión Catastral i Cooperación Tributària (CGCCT) i l'Ajuntament de Barcelona per tal de poder aplicar l'impost de béns immobles (IBI).

Codi del districte

Nom del districte

Codi del barri

Nom del barri

06.Desc_locals

Descripció dels locals

Nombre de locals de les edificacions cadastrals

Títol Nombre d'edificacions cadastrals segons nombre de locals de la ciutat de Barcelona
Més informació https://www.bcn.cat/estadistica/catala/dades/timm/classol/edificacions/index.htm
Font Dirección General del Catastro. Ministerio de Hacienda y Función Pública. Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal d'Hisenda.
Token requerit No
Departament Oficina Municipal de Dades - Departament d'Estadística i Difusió de Dades
Data publicació 12/08/2019