Nombre d'edificacions cadastrals segons any de construcció. Dades de l'impost de béns immobles a gener de cada any.

Font estadística que conté la base de dades del Padró estadístic del Cadastre de Barcelona, i a partir del qual s'han elaborat les taules estadístiques corresponents a l'apartat del sòl de la ciutat. Els fitxers cadastrals són gestionats de forma compartida entre el Centro de Gestión Catastral i Cooperación Tributària (CGCCT) i l'Ajuntament de Barcelona per tal de poder aplicar l'impost de béns immobles (IBI).

Edificació: a efectes estadístics aquest concepte respon a un conjunt edificat d’un o més locals als quals no cal accedir per la mateixa adreça, com és en els casos d’edificacions en parcel•les amb diferents entrades pel davant i pel darrera. S’entén per edificació l’acció i el resultat de construir un edifici de caràcter permanent, públic o privat. (Llei 39/1999 d’Ordenació de l’Edificació).

06.Any_Construccio

Any de construcció de les edificacions cadastrals de la ciutat de Barcelona

Nombre d'edificacions de la ciutat de Barcelona

Títol Nombre d'edificacions cadastrals segons any de construcció de la ciutat de Barcelona
Més informació https://www.bcn.cat/estadistica/catala/dades/timm/classol/edificacions/index.htm
Font Dirección General del Catastro. Ministerio de Hacienda y Función Pública. Ajuntament de Barcelona. Institut Municipal d'Hisenda.
Token requerit No
Departament Oficina Municipal de Dades - Departament d'Estadística i Difusió de Dades
Data publicació 12/08/2019