2014_menors_.csv

Llistat de tots els contractes per valor (sense IVA) inferior a 15.000€, en el cas de contractació de serveis i subministraments, i a 40.000€, en el cas d'obres, que han subscrit l'Ajuntament de Barcelona i les seves entitats municipals.
Es facilita la informació dels contractes que s'han adjudicat en el període corresponent i de l'import total adjudicat, independentment de l'excercici en el que efectivament es produirà la despesa.
Les dades del 2014 corresponen únicament als contractes de l'Ajuntament de Barcelona; a partir del 2015 s'inclouen també els contractes menors de les entitats municipals.
La freqüència d'actualització de les dades indicada és susceptible a un decalatge degut a les operacions de recollida i depuració de les dades.

Dataset: Contractes menors de l'Ajuntament de Barcelona i entitats municipals

Incrustar

La vista del recurs no està disponible en aquest moment. Cliqueu aquí per a obtenir més informació

Descarregueu el recurs