Celebrem el Quart aniversari de la posada en marxa del nou portal Open Data BCN. Coincideix aquest any amb el desè aniversari de la implantació de la iniciativa de dades obertes a l'Ajuntament de Barcelona.

Doble aniversari a compartir amb tots els reutilitzadors, els quals poden cercar i descarregar les dades de la gestió municipal que el consistori barceloní publica al catàleg de datasets.

La contínua interacció amb la ciutadania, ja sigui mitjançant el Contacteu-nos o amb apartats específics com el de Desenvolupadors, així com publicant Visualitzacions i Aplicacions o incentivant a millorar la nostra ciutat amb concursos com el Repte Barcelona Dades Obertes i World Data Viz Challenge Barcelona-Kobe formen part de l'objectiu i interès d'aquest servei.

Felicitats Open Data BCN per aquests 4 (10) anys al servei dels ciutadans!