Hi ha un total de 366 datasets al catàleg d'Open Data BCN

Nou dataset : Cobertura vegetal de la ciutat de Barcelona, a partir de l'índex NVDI, vista des del cel

Es tracta de la primera identificació de la infraestructura verda de Barcelona a partir de l'índex NVDI, que per una banda quantifica el verd real de Barcelona i per altra banda, planteja generar una base d’infraestructura verda de la ciutat. S’explica la metodologia emprada . La informació està disponible en els formats csv, cpg, dBase,prj, sbn,sbx, SHP,XML i shx.

Inaugurem el nou Portal Open Data BCN

El nou Portal Open Data BCN es presenta com un espai multi idioma (català, castellà i anglès) de fàcil accés per a tots els seus usuaris i visitants. L'espai on trobar tota la informació que l’Ajuntament de Barcelona publica en formats reutilitzables.

S'ha desenvolupat amb una instal•lació mixta de Drupal i CKAN sobre Ubuntu, instal.lant totes les extensions necessàries per a la correcta evolució del Portal, com ara Google Analytics Reports, l’ extensió per enllaçar amb Mailchimp i els mòduls multi-idioma.

Benvinguda de Francesca Bria, Comissionada de Tecnologia i Innovació Digital

Francesca Bria

El febrer del 2011, el de Barcelona va ser un dels primers ajuntaments que va tenir el seu propi web de dades obertes. Avui inaugurem aquest nou portal amb la intenció que sigui una peça important de l’estratègia en la publicació de dades de la ciutat, i, sobretot, que ajudi a generar valor social per a la ciutadania, així com per a les empreses interessades a generar més i millors serveis i aplicacions.

Us animo a descobrir-lo i fer-ne ús. És un espai viu per experimentar, innovar i crear.

Publiquem les dades de les Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament de Barcelona publica les dades de les incidències, queixes, suggeriments i consultes de la ciutadania amb relació a la ciutat de Barcelona i als serveis públics municipals.

Nova icona representativa de ‘Dades Obertes’

Sempre que trobeu en una pàgina corporativa aquesta icona, vol dir que la informació a la que referència es troba en format obert. Clicant sobre ella us portarà al portal Open Data BCN amb el dataset corresponent seleccionat permetent-vos navegar per el portal Open Data BCN.

Actualització sèries històriques de població i habitatge

Els fitxers estadístics sobre habitants i domicilis provinents del padró municipal, també l'atur, la distribució de la renda familiar, el lloguer i els locals d'habitatge incorporen al nou portal la informació corresponent a l'any 2016.

dijous, 23 febrer, 2017

Benvinguda de Francesca Bria, Comissionada de Tecnologia i Innovació Digital