Esteu aquí

Totes les Novetats del portal en aquest apartat.

dimarts, 24 octubre, 2017

El dataset inclou informació sobre els diversos punts de la ciutat on s’hi detecten problemes de brutícia.

divendres, 13 octubre, 2017

El servei Open Data BCN publica codi font obert al GITHUB de l’Ajuntament de Barcelona.

dimecres, 20 setembre, 2017

Open Data BCN, el portal de l’Ajuntament de Barcelona de dades obertes, s’ha federat amb el portal de dades obertes de l’estat: datos.gob.es.

divendres, 21 juliol, 2017

S'han actualitzat amb dades del 2016 la informació estadística referent a Població i Habitatges.

dimecres, 5 juliol, 2017

A partir d'avui, el Portal Open Data BCN disposa d'un nou apartat: REUTILITZADORS. Aquest consta de 2 subapartats,  el primer, que anomenem DESENVOLUPADORS, pretén facilitar la tasca d'aquest col·lectiu més tècnic en l’ús de les  dades.

dimecres, 31 maig, 2017

Arribem als 400 datasets amb la publicació de 2 de nous. Es tracta de fitxers de noms.

dimarts, 16 maig, 2017

Publiquem les dades referents a la xarxa de carrils bici de la ciutat de Barcelona: les Zones 30, les Vies Pedalables "Ciclables", la Ronda Verda, els Carrils Bici, els Carrils Bici en construcció i també els

dimecres, 3 maig, 2017

S'han actualitzat 19 datasets referents a les Xifres Oficials de població amb les dades corresponents a l'any 2016. També en la informació referent als Locals cadastrals incorporem les dades 2016.

dijous, 27 abril, 2017

Per tal de facilitar les cerques a tots els seus usuaris, Open Data BCN afegeix un format més al .rdf ja existent i publica el seu catàleg de datasets en format .csv.

dijous, 27 abril, 2017

El servei de premsa de l'Ajuntament de Barcelona emet una nota vers la inauguració d'aquest nou portal de dades obertes.