Esteu aquí

Totes les Novetats del portal en aquest apartat.

divendres, 21 juliol, 2017

S'han actualitzat amb dades del 2016 la informació estadística referent a Població i Habitatges.

dimecres, 5 juliol, 2017

A partir d'avui, el Portal Open Data BCN disposa d'un nou apartat: REUTILITZADORS. Aquest consta de 2 subapartats,  el primer, que anomenem DESENVOLUPADORS, pretén facilitar la tasca d'aquest col·lectiu més tècnic en l’ús de les  dades.

dimecres, 31 maig, 2017

Arribem als 400 datasets amb la publicació de 2 de nous. Es tracta de fitxers de noms.

dimarts, 16 maig, 2017

Publiquem les dades referents a la xarxa de carrils bici de la ciutat de Barcelona: les Zones 30, les Vies Pedalables "Ciclables", la Ronda Verda, els Carrils Bici, els Carrils Bici en construcció i també els

dimecres, 3 maig, 2017

S'han actualitzat 19 datasets referents a les Xifres Oficials de població amb les dades corresponents a l'any 2016. També en la informació referent als Locals cadastrals incorporem les dades 2016.

dijous, 27 abril, 2017

Per tal de facilitar les cerques a tots els seus usuaris, Open Data BCN afegeix un format més al .rdf ja existent i publica el seu catàleg de datasets en format .csv.

dijous, 27 abril, 2017

El servei de premsa de l'Ajuntament de Barcelona emet una nota vers la inauguració d'aquest nou portal de dades obertes.

dimarts, 14 març, 2017

Es tracta de la primera identificació de la infraestructura verda de Barcelona a partir de l'índex NVDI, que per una banda quantifica el verd real de Barcelona i per altra banda, planteja generar una base d’infraestructura verda de la ciutat.

dijous, 23 febrer, 2017

El nou Portal Open Data BCN es presenta com un espai multi idioma (català, castellà i anglès) de fàcil accés per a tots els seus usuaris i visitants. L'espai on trobar tota la informació que l’Ajuntament de Barcelona publica en formats reutilitzables.

dijous, 23 febrer, 2017

L'Ajuntament de Barcelona publica les dades de les comunicacions i peticions ciutadanes amb relació a la ciutat de Barcelona i als serveis públics municipals.