El Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona ha acollit avui, 25 de maig de 2021, l’acte de lliurament dels premis del Repte Barcelona Dades Obertes Quarta edició_2021, acte que ha estat presidit per Jordi Martí, Regidor de Presidència de l'Ajuntament de Barcelona .

La molt bona qualitat de tots els treballs presentats al concurs no ha facilitat la tasca de valoració al jurat d'experts, sent finalment aquesta la classificació:

• 1r premi a l'Institut Josep Serrat i Bonastre amb el projecte "Impacte de la covid-19 en l'economia de la ciutat de Barcelona"
  • 2n premi a l'Institut Vila de Gràcia amb el projecte "L'impacte de la pandèmia a la vida quotidiana"
  • 3r premi a l'Institut Josep Comas i Solà amb el projecte "Qualitat de l’aire i COVID-19: el confinament ha fet de Barcelona una ciutat"

Els premis del concurs, com a les edicions anteriors, s'enfoquen com una experiència de la que en podran gaudir tots els companys de classe dels grups guanyadors.

Tots els equips finalistes han rebut un diploma de participació i un guardó commemoratiu .

L'acte ha estat retransmès en streaming pel Canal de YouTube de l'Ajuntament de Barcelona.

Podeu veure aquí tota la informació.

Moltes felicitats a tots!