L’inesperat context que ha generat l’aparició de la COVID-19 va obligar a cancel·lar l’acte final presencial de presentació dels projectes del Repte Barcelona Dades Obertes Tercera Edició 2020.

Malgrat les dificultats, el concurs s'ha anat adaptant a aquestes noves circumstàncies evolucionant al Repte Barcelona Dades Obertes Tercera edició (Virtual*)_2020 i donant la màxima visibilitat als projectes finalistes.

I es que els estudiants, tot i el confinament, han pogut treballar telemàticament amb els seus tutors i presentar interessants projectes realitzats amb dades del portal Open Data BCN.

En aquesta edició singular, considerem finalistes tots els projectes només pel fet de participar i com en les edicions anteriors, han estat valorats pel jurat d'experts podent veure i escoltar la seva opinió.

Aquest acte de presentació de projectes 'virtual' finalitza amb unes paraules de cloenda del Sr. Màrius Boada, Director de l'Oficina Municipal de Dades de l'Ajuntament de Barcelona, felicitant a tots els concursants i alhora expressant el seu desig de realitzar una nova edició en un entorn més favorable que enguany.