El 3 de desembre, de 10:30h a 11:30h (horari CET) i mitjançant el canal de Youtube de l’Ajuntament de Barcelona, podreu assistir al lliurament de premis del World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe, el concurs de visualitzacions de dades que ambdues ciutats organitzen conjuntament.

Durant l’esdeveniment els finalistes presentaran el seus projectes i s’atorgaran els premis als millors valorats pels jurats d’experts de cada ciutat.

L’esdeveniment és obert a totes les persones que hi tinguin interès, ja sigui per la seva relació amb el món de les dades, les ciutats intel·ligents, l’urbanisme o qualsevol altra inquietud.

L’acte serà moderat per la Sra. Tere Serra i Majem, membre del jurat, i comptarà per part de l’Ajuntament de Barcelona amb la intervenció de:

• Sra. Laia Bonet, Tinenta d’alcaldia d'Agenda 2030, transició digital, esports, coordinació territorial i metropolitana
  • Sr. Michael Donaldson, Comissionat d'Innovació Digital, Administració Electrònica i Bon Govern de l’Ajuntament de Barcelona.

i per part de la ciutat de Kobe, participaran:

• Sr. Kaoru Onda, vicealcalde de Kobe
  • Sr. Taisuke Matsuzaki, Director de Projectes Smart City, laboratori de coordinació intersectorial, oficina de planificació i coordinació, Ajuntament de Kobe

També intervindrà a l’esdeveniment el Sr. Yasushi Sato, cònsol general del Japó a Barcelona.

Us animem a assistir-hi i a participar en la conversa a les xarxes amb el hashtag #WDVC2020!