Esteu aquí

Esdeveniment final

El jurat del concurs ha coincidit en considerar com a finalistes els projectes que a continuació es detallen segons l’ordre alfabètic del títol. Els seus autors gaudiran del premi: L’accés al món de les smarts cities.
L’organització del World Data Viz Challenge 2019 Barcelona-Kobe vol també que tota la resta de participants tinguin l’oportunitat d’assistir a aquest gran esdeveniment internacional que és l’Smart City Expo World Congress i per això se’ls obsequiarà amb un 3-DAY EXPO PASS.

Títol: Championship for area robustness

Biografies dels autors

Makoto Sakiyama: Estudiant de la universitat de Kobe. El meu estudi és optimitzar la cadena de subministrament d'aliments mitjançant la informàtica.
Shunsuke Iitsuka: Estudiant de la universitat de Kobe. El meu estudi és analitzar la discussió mitjançant l'informàtica.
Kazuki Haraguchi: Estudiant de la Universitat Konan. El meu estudi és la generació automàtica d’un escenari humorístic basat en el diàleg mitjançant la tecnologia de la IA. Els dos robots de comunicació juguen utilitzant el meu escenari generat.

Títol: Data Visualization for Urban Innovation by Digital Tech

Biografies dels autors

Hiroyuki Shindo: Responsable de disseny d'equips de construcció. Implicat en projectes ZEB i projectes baixos en carboni mitjançant BI-Tech, desenvolupament i implementació de tecnologia amb TIC per crear un nou valor en l’arquitectura i l’espai urbà.
Mariko Doi: Graduat en disseny de sistemes urbans. Participa en el disseny de serveis, el desenvolupament i la implementació de tecnologia amb les TIC per enriquir l'experiència en l'arquitectura i l'espai urbà.

Presentació

Títol: Data Visualization of Behavioral Facilitation Information at Disaster Situation on SNS

Biografies dels autors

Yoshiki Yoneda: Estudiant de màster de la Universitat de Konan. La universitat de Konan és una universitat privada a Kobe. La meva principal àrea de recerca és la mineria de dades. Ara estic estudiant la informació sobre mineria de dades sobre desastres dels SNS i la seva visualització.
Akiyo Nadamoto: Professor de la Universitat Konan. El meu principal àmbit de recerca és l’enginyeria de dades, la mineria de dades i la generació de contingut.

Presentació

Títol: Disaster Risk Reduction by Use of Place Names Stemming from Past Disasters

Biografies dels autors

Mayuri Tanaka: Estudiant de la Universitat de Senshu a Kanagawa, Japó. Grau en Sistemes d’Informació. Treballo en el desenvolupament d'un sistema de gestió d'assistència per a una organització sense ànim de lucre.
Hiroki Uematsu: Investigador, enginyer i professor. Grau d’informàtica. Participa en el desenvolupament que va des d'infraestructures i aplicacions a IoT, i en investigació sobre web semàntica i sismologia.
Sayoko Shimoyama: “Evangelista de dades obertes” designat per la Secretaria del Gabinet (una agència del govern japonès). Director i assessor de dades obertes d’Infolounge Corporation. CBO del Codi de YOKOHAMA.

Presentació

Títol: The future of sensor shoes

Biografies dels autors

Kouhei Tsuya: La universitat realitza investigacions sobre classificació d’imatges mitjançant l’aprenentatge automàtic. Per tant, estic interessat en el tractament de dades. M'agrada viatjar i estic molt content de venir a Barcelona.
Miyuki Kawaguchi: Estudio ciutats que creen paisatges únics aprenent sobre la història, els costums i el clima de moltes ciutats del Japó i del món. A part d’això, estudio sobre la revitalització regional. He après d'exemples de problemes socials i socials i tinc experiència pràctica a través d’esdeveniments.