Edad media de las edificaciones catastrales de la ciudad de Barcelona

Edad media de las edificaciones catastrales. Datos del impuesto de bienes inmuebles a enero de cada año.

Font estadística que conté la base de dades del Padró estadístic del Cadastre de Barcelona, i a partir del qual s'han elaborat les taules estadístiques corresponents a l'apartat del sòl de la ciutat. Els fitxers cadastrals són gestionats de forma compartida entre el Centro de Gestión Catastral i Cooperación Tributària (CGCCT) i l'Ajuntament de Barcelona per tal de poder aplicar l'impost de béns immobles (IBI).

Edificació: a efectes estadístics aquest concepte respon a un conjunt edificat d’un o més locals als quals no cal accedir per la mateixa adreça, com és en els casos d’edificacions en parcel•les amb diferents entrades pel davant i pel darrera. S’entén per edificació l’acció i el resultat de construir un edifici de caràcter permanent, públic o privat. (Llei 39/1999 d’Ordenació de l’Edificació).

06.Edat_mitjana_edificacions_(anys)

Edat mitjana de les edificacions cadastrals a la ciutat de Barcelona (anys)

Licencia: Creative Commons Attribution 4.0 [Open Data]

Grado de apertura:

Datos y Recursos

Mostrar más Esconder

Título Edad media de las edificaciones catastrales de la ciudad de Barcelona
Más información https://www.bcn.cat/estadistica/castella/dades/timm/classol/edificacions/index.htm
Fuente Dirección General del Catastro. Ministerio de Economia y Hacienda
Geolocalización No
Información histórica
Gerencia Gerència Municipal