Go to ajuntament.barcelona.cat
A space for meeting the city’s management
A space for meeting the city’s management
Barcelona's City Hall Open Data Service
Field | Description |
---|---|
01.FITXA_ID |
Número d'ID de la fitxa |
02.TIPUS |
Tipus de l'entrada |
03.AREA |
Àrea de l'entrada |
04.ELEMENT |
Element de l'àrea de l'entrada |
05.DETALL |
Descripció de l'entrada |
06.DIA_DATA_ALTA |
Dia d'alta de l'entrada |
07.MES_DATA_ALTA |
Mes d'alta de l'entrada |
08.ANY_DATA_ALTA |
Any d'alta de l'entrada |
09.DIA_DATA_TANCAMENT |
Dia de baixa de l'entrada |
11.MES_DATA_TANCAMENT |
Mes de baixa de l'entrada |
12.ANY_DATA_TANCAMENT |
Any de baixa de l'entrada |
13.CODI_DISTRICTE |
Codi numèric del districte |
14.DISTRICTE |
Nom del districte |
15.CODI_BARRI |
Codi numèric del barri |
16.BARRI |
Nom del barri |
17.SECCIO_CENSAL |
Secció censal |
18.TIPUS_VIA |
Tipus de la via de l'adreça |
19.CARRER |
Nom del carrer de l'adreça |
20.NUMERO |
Número de l'adreça |
21.COORDENADA_X |
Coordenada X |
22.COORDENADA_Y |
Coordenada Y |
23.LONGITUD |
Coordenada de longitud |
24.LATITUD |
Coordenada de latitud |
25.SUPORT |
Suport des d'on es registra l'entrada |
26.CANALS_RESPOSTA |
Canal utilitzat per la comunicació de la resposta |
dataset_fields_description |
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per l'Ajuntament de Barcelona L’Ajuntament de Barcelona publica dades de les incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments rebuts per part de la ciutadania. També es publiquen algunes peticions de servei que corresponen a sol•licituds d’un servei del programa de serveis municipals. Del conjunt d’aquestes peticions ciutadanes s’han exclòs les peticions anul·lades o no tramitades per falta de dades d’identificació del ciutadà o ciutadana que expressa la petició. Aquestes dades es publiquen trimestralment, sobre peticions gestionades durant el període, de forma acumulada des de principis d’any. Per facilitar la interpretació de les dades, es detalla la descripció de cadascun dels camps o elements de les columnes del fitxer.
Nota sobre la ubicació de les peticions:
|
License:
Creative Commons Attribution 4.0
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments de la ciutadania a...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Incidències, queixes, suggeriments, consultes i agraïments gestionats per...
Field | Description |
---|---|
Title | Incidents, complaints, suggestions, inquiries and gratitudes managed by the Barcelona City Council |
More information | http://w10.bcn.es/StpQueixesWEB/prepararFormularioBtoB.do?i=i&ambit=tescolta |
Agenda 2030. ODS Principal | ODS 16: Peace, justice and strong institutions |
Agenda 2030. ODS Colateral1 | N/A |
Agenda 2030. ODS Colateral2 | N/A |
Source | Ajuntament de Barcelona. Sistema IRIS de gestió d'incidències, reclamacions i suggeriments |
Geolocation | Yes, with map view |
Long format available | No |
Historical information | Yes |
CKAN API available | Yes |
Token required | No |
Management | Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència |
Department | Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana. Departament d'Avaluació d'Incidències i Qualitat |
Complementary description | |
Publication Date | 02/02/2017 |
Update frequency | Quarterly |
Recent Views (last 2 weeks) | 86 |
Total Views | 8497 |