Després de l’èxit de les dues primeres edicions, l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Kobe (Japó) organitzen de nou el World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe de manera conjunta.

El concurs té com a objectiu que la ciutadania aporti idees i coneixement sobre com afrontar els reptes de les ciutats intel·ligents mitjançant l’anàlisi de dades i visualitzacions.

D’entre tots els projectes presentats, hi haurà un guanyador amb un premi de 1.000 € i també està prevista una menció universitària de 250 €.

La temàtica del concurs d’enguany ha d'emmarcar-se en els Objectius de Desenvolupament Sostenible marcats per l’ONU, que s’alineen amb l’Estratègia d’Impuls de l’Agenda 2030 a la ciutat de Barcelona.

Consulteu el calendari i les bases de participació al web del World Data Viz Challenge 2020 Barcelona-Kobe i animeu-vos a participar-hi!