El Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona acollirà el 25 de maig de 2021 de 10:00 a 11:30h, l’acte de lliurament dels premis del Repte Barcelona Dades Obertes Quarta edició_2021. Presidit per Jordi Martí, Regidor de Presidència de l'Ajuntament de Barcelona serà també retransmès en streaming pel Canal de YouTube de l'Ajuntament de Barcelona.

Aquesta edició suposa un canvi d'escenari i de format respecte a les anteriors degut a les mesures a prendre en relació a la COVID-19. Es comptarà amb l'assistència dels alumnes autors dels projectes dels 6 centres finalistes i els seus tutors i tutores, així com representants del jurat i de les institucions organitzadores.

Tots els equips finalistes rebran un diploma de participació i un guardó commemoratiu .

Els autors dels 3 projectes millor valorats podran gaudir, amb tots els seus companys de classe, de l'experiència 'Explorem la natura amb imatges aèries de drons', una aplicació real de treball amb dades.

Els hi desitgem a tots molta sort!