Esteu aquí

L'acte d'atorgament de premis de la Quarta edició_2021 del concurs Repte Barcelona Dades Obertes, es celebrarà el 25 de maig de 2021 de 10:00h a 11:30h al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona i serà presidit per Jordi Martí i Grau, Regidor de Presidència.

Serà retransmès també en streaming per el canal de YouTube de l'Ajuntament de Barcelona.

Comptarà entre els assistents amb els alumnes representants dels centres finalistes acompanyats per els seus tutors i tutores, el jurat del concurs i representants de les diferents entitats organitzadores.

Tots els membres autors dels projectes finalistes rebran un diploma acreditatiu de la seva participació i un guardó commemoratiu. El premi per els 3 primers equips classificats consistirà en l'experiència 'Descobrim la natura amb imatges aèries de drons', una aplicació real de treball amb dades, que podran compartir amb tots els seus companys de classe.