Número de locales vivienda según año de construcción. Datos del impuesto de bienes inmuebles a enero de cada año

Cadastre: Font estadística que conté la base de dades del Padró estadístic del Cadastre de Barcelona, i a partir del qual s'han elaborat les taules estadístiques corresponents a l'apartat del sòl de la ciutat. Els fitxers cadastrals són gestionats de forma compartida entre el Centro de Gestión Catastral i Cooperación Tributària (CGCCT) i l'Ajuntament de Barcelona per tal de poder aplicar l'impost de béns immobles (IBI). Les dades d'aquest apartat han estat facilitades pel Departament d'Estudis Fiscals de l'Institut Municipal d'Hisenda.

06.Any_Construccio

Any de construcció dels habitatges de la ciutat de Barcelona

Nombre de habitatges de la ciutat de Barcelona

Licencia: Creative Commons Attribution 4.0 [Open Data]

Grado de apertura:

Datos y Recursos

Mostrar más Esconder

Título Viviendas catastrales. Número de locales vivienda según años de construcción de la ciudad de Barcelona
Más información http://www.bcn.cat/estadistica/castella/dades/barris/timm/classol/habitatges/index.htm
Fuente Dirección General del Catastro. Ministerio de Economia y Hacienda.
Geolocalización No
Información histórica