Domicilios de la ciudad de Barcelona según número de personas de nacionalidad española o extranjera que viven en el domicilio.

Les dades dels domicilis de Barcelona es basen en la lectura del padró continu dels residents de la ciutat de Barcelona.

La nacionalitat de les persones que habiten en cada domicili es tracta de forma homogènia. Això vol dir que quan s'indica "1 espanyol", no hi ha cap altra persona de cap altra nacionalitat.

Codi del districte

Nom del districte

Codi del barri

Nom del barri