Domicilios de la ciudad de Barcelona según número de personas de nacionalidad española o extranjera que viven en el domicilio.

Les dades dels domicilis de Barcelona es basen en la lectura del padró continu dels residents de la ciutat de Barcelona a la data de cada any de referència.

L'any 2016 es fa una sèrie de revisions entre les quals hi ha el canvi de definició entre el concepte llar i el de domicili, desestimant-se el concepte llar utilitzat fins ara -i propi del Cens de Població i Habitatges- i optant pel concepte domicili, entenent que dóna més precisió a l’explotació estadística del padró continu. També es revisen les categories de l’estructura del domicili, reduint les situacions de convivència de les persones a una tipologia més comprensible. A partir de l'any 2016 també canvia la data de referència, que passa a ser a 1 de gener de cada any.

06.Nacionalitat

Nacionalitat de les persones

Nombre de persones

Licencia: Creative Commons Attribution 4.0 [Open Data]