OBSERVACIÓ: Aquest dataset es preveu que sigui donat de baixa el 9/4/2024. Podreu trobar les dades al portal Barcelona Dades

Les compravendes corresponen al recompte dels habitatges inscrits en el Registre de la Propietat amb transmissió del 100% del domini de la propietat .
Superfície mitjana: Correspon a la superfície en m2 dels habitatges construïts.
Habitatge nou: habitatge de màxim un any i mig d'antiguitat, a partir de l'obtenció del certificat final d'obra.
Habitatge protegit: habitatge qualificat com a protegit per part de l'administració, i per tant la seva transmissió està subjecta a alguns requisits. Es considera una modalitat d'habitatge nou.
Habitatge usat: habitatge amb més d'un any i mig d'antiguitat a partir de l'obtenció del certificat final d'obra i on hi hagi hagut o no més d'una transmissió registrada.

02.Trimestre

Trimestre de les dades

Codi del districte

Nom del districte

Codi del barri

Nom del barri

07.Superfície_mitjana_(m2_construïts)

Superfície mitjana de m2 construïts

Nombre de compravendes d'habitatges registrades

Licencia: Creative Commons Attribution 4.0 [Open Data]

Grado de apertura:

Datos y Recursos

Mostrar más Esconder

Título Compraventa de viviendas registradas de la ciudad de Barcelona. Superficie media
Más información https://ajuntament.barcelona.cat/estadistica/castella/Estadistiques_per_territori/Barris/Habitatge_i_mercat_immobiliari/Mercat_immobiliari/Compravenda_habitatges/index.htm
Agenda 2030. ODS Principal ODS 11: Ciudades y comunidades sostenibles
Agenda 2030. ODS Colateral 1 N/A
Agenda 2030. ODS Colateral 2 N/A
Fuente Colegio de Registradores de la Propiedad, Bienes Muebles y Mercantiles de España. Dades publicades al web del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.
Geolocalización No
Formato Long disponible
Información histórica
Gerencia Gerència Municipal