2013__trsf.csv

Relació d’encomanes de gestió de l'Ajuntament de Barcelona i de transferències de l’Ajuntament a les entitats municipals, o entre entitats municipals.
Les encomanes de gestió (o encàrrecs de gestió) són un mecanisme que permet a l’administració encarregar la realització d'activitats de la seva competència a altres òrgans o entitats de dret públic. S’utilitza quan l'administració que fa l’encàrrec considera que no té els mitjans tècnics necessaris per dur a terme les activitats objecte de l’encomana.
Les transferències, de l’Ajuntament cap a una entitat municipal, o entre entitats municipals, poden tenir una vinculació directa a una activitat concreta de l’entitat beneficiària, o bé realitzar-se per a col·laborar en el seu funcionament general. No tenen repercussió als efectes dels pressupost consolidat de l’Ajuntament doncs són transferències entre ens que consoliden en el pressupost de l’Ajuntament.
La freqüència d'actualització de les dades indicada és susceptible a un decalatge degut a les operacions de recollida i depuració de les dades.

Dataset: Relació d'encomanes de gestió de l'Ajuntament de Barcelona i les entitats del seu grup municipal i de les transferències entre les entitats del grup.

Incrustar

La vista del recurs no està disponible en aquest moment. Cliqueu aquí per a obtenir més informació

Descarregueu el recurs

Format CSV