Taxa de baixa per inscripció indeguda a la ciutat de Barcelona

Les dades provenen de les variacions d’altes (per naixement, immigració, omissió) i baixes (per defunció, emigració, inclusió indeguda o duplicitat) registrades en el Padró municipal d’habitants, durant el any.

El Padró Municipal registra diversos tipus de variacions, d’alta i de baixa, que poden estar associades, amb un canvi residencial amb origen o procedència de l’estranger, o d’una altra regió d’Espanya. Aquestes variacions es registren per pròpia iniciativa de l’interessat o d’altres són executades d’ofici per la pròpia administració municipal. Les variacions poden ser:

Baixes per inscripció indeguda, són les efectuades d’ofici per l’ajuntament per a resoldre duplicitats en el seu Padró o per a donar de baixar aquelles inscripcions que no compleixen amb el requisit exigit de residencia habitual en el municipi.

Taxa de baixa per inscripció indeguda o caducitat ‰ habitants Relació entre les baixes per inscripció indeguda o caducitat d’un any i la població del mateix any per cada mil habitants.

Codi del barri de la ciutat de Barcelona

06.Taxa_mil_habitants

Taxa baixa inscripció indegudaper 1000 hab de la ciutat de Barcelona

Títol Taxa de baixa per inscripció indeguda a la ciutat de Barcelona