Les dades provenen de les variacions d’altes (per naixement, immigració, omissió) i baixes (per defunció, emigració, inclusió indeguda o duplicitat) registrades en el Padró municipal d’habitants, durant el any.

Els resultats del moviment natural -naixements i defuncions- per Barcelona, districtes i barris, són els registrats al Padró municipal, classificats pel lloc de residència. Els resultats definitius d’aquests fets demogràfics (naixements, defuncions i matrimonis), els publica l’INE i es donen per Barcelona i d’altres àmbits territorials. La font primària d’informació són les butlletes estadístiques d’inscripció per naixement, defunció i matrimoni, en el Registre Civil.

Naixement aquest concepte en l’Estadística del Moviment Natural de la població queda identificat amb el biològic de “nascut amb vida”.

06.Lloc_naixement

Lloc naixement de les persones

Nombre de persones

Títol Naixements de la població per lloc de naixement per barris de la ciutat de Barcelona