Les dades provenen de les variacions d’altes (per naixement, immigració, omissió) i baixes (per defunció, emigració, inclusió indeguda o duplicitat) registrades en el Padró municipal d’habitants, durant el any.

Els resultats del moviment natural -naixements i defuncions- per Barcelona, districtes i barris, són els registrats al Padró municipal, classificats pel lloc de residència. Els resultats definitius d’aquests fets demogràfics (naixements, defuncions i matrimonis), els publica l’INE i es donen per Barcelona i d’altres àmbits territorials. La font primària d’informació són les butlletes estadístiques d’inscripció per naixement, defunció i matrimoni, en el Registre Civil.

Defunció aquest concepte tradicionalment a Espanya comprenia a tots els morts amb més de 24 hores de vida. A partir del 1975 es va ampliar amb la incorporació dels nascuts amb vida morts durant les primeres 24 hores. Aquest canvi és de gran transcendència doncs suposa l’adopció del criteri de defunció recomanat pels organismes Internacionals.

06.Lloc_naixement

Lloc naixement de les persones

Nombre de persones

Títol Defuncions de la població per lloc de naixement per barris de la ciutat de Barcelona