Les dades provenen de les variacions d’altes (per naixement, immigració, omissió) i baixes (per defunció, emigració, inclusió indeguda o duplicitat) registrades en el Padró municipal d’habitants, durant el any.

Els resultats del moviment natural -naixements i defuncions- per Barcelona, districtes i barris, són els registrats al Padró municipal, classificats pel lloc de residència. Els resultats definitius d’aquests fets demogràfics (naixements, defuncions i matrimonis), els publica l’INE i es donen per Barcelona i d’altres àmbits territorials. La font primària d’informació són les butlletes estadístiques d’inscripció per naixement, defunció i matrimoni, en el Registre Civil.

El Padró Municipal registra diversos tipus de variacions, d’alta i de baixa, que poden estar associades, amb un canvi residencial amb origen o procedència de l’estranger, o d’una altra regió d’Espanya. Aquestes variacions es registren per pròpia iniciativa de l’interessat o d’altres són executades d’ofici per la pròpia administració municipal. Les variacions poden ser:

Altes i baixes per canvi de residència amb origen o destí de l’estranger o d’altre regió d’Espanya.

Altes per omissió sense procedència o amb procedència de l’estranger. Aquestes es produeixen quan un resident habitual en un municipi sol•licita la seva inscripció en el Padró declarant que no coneix figurar inscrit en el Padró d’un altre municipi o en el Padró de espanyols residents a l’estranger, o bé quan l’ajuntament declara, d’ofici, la inscripció en el Padró d’una persona que resideix habitualment en el municipi i no figura inscrit en el seu Padró, seguint el procediment administratiu establert.

06.Edat_quinquenal

Edat quinquenal de les persones

Nombre de persones

Títol Altes per omissió de la població per edat quinquennal per barris de la ciutat de Barcelona